stallhubbo

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Stall Hubbo - 8 juli 2011 18:47

Halloj!

Imorgon (Lördag) åker jag till Tylösand  i 2 veckor  


Men det innebär att jag inte kan ta hand om min lilla Destiny själv dom veckorna. Så därför har jag anlitat Gabby, Emma och Malin som hästskötare när jag är borta, hihi.   Bättre hästskötare går inte att hitta!


Men jag tänkte att det skulle vara ganska smart att göra ett schema till dom/er så att jag är säker på att någon kollar till henne varje dag och rider henne lite   


Jag lägger upp schemat här så att ni kan kolla om ni glömmer när ni ska ha henne, jag hänger också upp det i stallet.


Tack för hjälpen i förväg!  

Ha det bra när jag är borta! För nu sticker jag på Campingsemester    

  

 Ta hand om Destiny 10-23 Juli

Söndag 10/7

Emma

Kolla, smörja

Måndag 11/7

Gabby

Rida

Tisdag 12/7

Emma

Kolla, smörja

Onsdag 13/7

Gabby

Rida


Torsdag 14/7

Emma

Rida

Fredag 15/7

Emma

Kolla, Smörja

Lördag 16/7

Malin

Rida

Söndag 17/7

Emma

kolla eller rida, välj själv


Måndag 18/7

Gabby

Rida

Tisdag 19/7

Emma

Kolla, smörja

Onsdag 20/7

Gabby

Rida

Torsdag 21/7

Emma

Rida


Fredag 22/7

Malin

Rida

Lördag 23/7

Emma

Kolla, smörja

Ni kan ju byta dagar med varandra också om ni vill.


//Rebecka

Presentation


Stall Hubbo som är ett mindre stall som ligger strax utanför Västerås, ca 10 min. Stallet/gården ägs av Annika och Wajje sedan 1990. Vi är ett gäng glada hästtjejer i stallet och i denna blogg kan ni läsa om oss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Vädret i Hubbo

Vädret Tillberga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Ryttarna i Stall Hubbo:

Annika:

 

   

Jossan:

    

Malin:

 

Isabelle:

 

Julia:    

LInda: 

 

Madde:

  

 

 

 

 

Hästarna

Klicka på hästarnas namn så kommer info upp.

 

Bellton:

 

 

Catch the Cat

Jambo Roo  

 

Lindos MB

       

Primus Amor XF

  

Stifus af Jädra

 

  

              

     

  

The oldies and goodies. (Fd Hubbare)

 

Clooney MB

  

 

Wizze:

 

Classic Hill:

 

Destiny:

 

Pralin:

 

Frodi:

Teitur:

Leo:

 

Over the Moon

 

Willy

 

 

Änglarna

Caramel:

 

Laiser:

 

Heavenly Dreams:

Doreen:

 

Quimero:

 

 

Accalon:

 

 

Flame:

 

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stall Hubbo´s gästbok

Hästnyheter

Hästmagasinets nyheter

Tårtlistan

  

 

Emma: 

Malin: 

Rebecka:

Ellen:

Isabelle:

Jossan:

Madde:

Annika:


Skapa flashcards