stallhubbo

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Stall Hubbo - 18 maj 2012 09:06

I onsdags så fyllde Lindos 2 år!!!   Men det är lätt att glömma att denna "lilla" herre bara är en bäbis!!! Han är så himla lugn och översocial... Jag har aldrig varit med om en sån personlig unghäst!! Han verkligen ääälskar människor!!!


Igår så låg han i hagen och vilade.... så jag fick med mig Elin som tog lite kort på oss!!!   


Han var heeeelt utslagen när vi kom ner till hagen!! Fler än jag som gillar att ligga och sola!!!   

Och det märks verkligen att han har en otroligt tillit till människor, för han rörde sig inte i huvudtaget när vi kom fram till honom, utan han fortsatte att sova!!   

 

Världens myyyskille!!!   

         

 Eftersom han var så himla lugn... Åh inte alls verkade reagera att jag hängde lite på hans rygg... Så kunde jag inte låta bli och testa mina cirkuskunskaper!!!   Vi i Stall Hubbo har lite annorlunda sätt och rida in våra hästar... Hihi...


Så jag hängde mig över hans rygg, tog tag i hans hovar och hävde mig upp, så han fick all min vikt över sig...

Ingen reaktion, what so ever!!! haha...   

Han tittade lite bara och undrade vad 17 jag höll på med...   

 

Åh eftersom han inte reagerade något... Så tog jag mig mod till och satte mig på honom!!
Så nu har jag suttit på min häst för första gången!!!   

 

Han är verkligen hur gooo som helst!!!   

     

Det borde inte bli några problem att rida in honom... Eller vad tror ni?? hihi...   


Även Elin fick tillfälle att mysa med Doreén!!  

           


De är så himla otroligt söta och det är en underbar känsla att få gosa med en häst som ligger och vilar!!   

Presentation


Stall Hubbo som är ett mindre stall som ligger strax utanför Västerås, ca 10 min. Stallet/gården ägs av Annika och Wajje sedan 1990. Vi är ett gäng glada hästtjejer i stallet och i denna blogg kan ni läsa om oss!

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Vädret i Hubbo

Vädret Tillberga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Ryttarna i Stall Hubbo:

Annika:

 

   

Jossan:

    

Malin:

 

Isabelle:

 

Julia:    

LInda: 

 

Madde:

  

 

 

 

 

Hästarna

Klicka på hästarnas namn så kommer info upp.

 

Bellton:

 

 

Catch the Cat

Jambo Roo  

 

Lindos MB

       

Primus Amor XF

  

Stifus af Jädra

 

  

              

     

  

The oldies and goodies. (Fd Hubbare)

 

Clooney MB

  

 

Wizze:

 

Classic Hill:

 

Destiny:

 

Pralin:

 

Frodi:

Teitur:

Leo:

 

Over the Moon

 

Willy

 

 

Änglarna

Caramel:

 

Laiser:

 

Heavenly Dreams:

Doreen:

 

Quimero:

 

 

Accalon:

 

 

Flame:

 

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stall Hubbo´s gästbok

Hästnyheter

Hästmagasinets nyheter

Tårtlistan

  

 

Emma: 

Malin: 

Rebecka:

Ellen:

Isabelle:

Jossan:

Madde:

Annika:


Ovido - Quiz & Flashcards